Pátek, 13. Prosinec , 2019

Dieta? Ale ne takto!

Těšíte se na léto? Plavková sezóna a krásné letní šatičky? Ale co ty naše nedokonalosti na postavě? Jak se jich snadno a rychle zbavit? V podstatě to není těžké, stačí pouze dodržovat pár základních rad.

Pitný režim

Důležité při dietě je pitný režim. Nejlepší je obyčejná voda s citronem a mátou, nebo s čerstvým ovocem. Má potom lepší chuť a taky je to velmi zdravá voda z čerstvého ovoce a bylinek. Zdaleka lepší než sirupy plné cukru. Voda se dá ochutit podle vaší chuti, je to jenom na vás.

Rozhodně se vyhněte džusům a také ovocným šťávám. Je sice na obalech napsáno 100% ovoce, ale není tomu tak. Obsahují velké množství cukru a žádnou vlákninu z ovocné dužiny. Pokud chcete 100% ovocnou šťávu nebo džus, rozmixujte si jakékoliv ovoce nebo zeleninu v mixeru a udělejte si vlastní džus. Přidejte trochu vody a máte to lepší než z obchodu.

Tip: Podívejte se na internet na recepty smoothie, je jich spousta a můžete se nechat inspirovat.

Alkohol

Rozhodně není vhodný při žádné dietě. Kdykoliv si dáte skleničku, dostanete při tom chuť pojídat oříšky a jiné dobroty, které vaší postavě škodí. Proto byste ho měla úplně vynechat, a pokud toužíte při nějaké výjimečné události po troše alkoholu, vsaďte na slabý střik.

Bílé pečivo

Proč pořád všude opakují, že bílé pečivo je nevhodné k dietě? Je to kvůli tomu, že rychle zvýší hladinu inzulinu, čímž klesne hladina cukru v krvi a ta se projevuje pocitem hladu. Je lepší proto volit celozrnné pečivo, které vás více zasytí, a nebudete mít pocit hladu. Nejlepší jsou však pouze dva krajíčky denně, protože více vaše tělo zase nedokáže dobře strávit.

Sacharidy všude

Věděla jste, že v cereálních tyčinkách, kukuřičných lupínkách a jiných podobných výrobcích je spousta sacharidů? Tyto látky v těle hned po ránu, vám způsobí, že budete mít chuť na sladké po celý den. Takže místo toho, abyste jedla zdravě, budete mít mlsnou a snažit se jí stále něčím zahnat. Proto je dobré dát si k snídani čerstvé ovoce, ovesnou kaši, bílý jogurt s ovocem nebo müsli a šálek zeleného čaje, který nastartuje váš metabolismus.

Tím bude vaše tělo připraveno na den plný práce, ale i tak nebude mít potřebu stále mlsat.

Smažená jídla

Fastfoody a jiná rychlá občerstvení jsou zdrojem škodlivých látek, plné přepáleného oleje a to chcete opravdu jíst? Není lepší zdravý oběd připravený večer doma, kde opravdu máte jistotu, že víte, co jíte? Není těžké udělat doma zeleninový salát s těstovinami a kuřecím masem, nebo masové kuličky se švestkovou omáčkou. Na internetu nebo v kuchařkách je spousta zdravých receptů, které vás zasytí, a budete mít jistotu, že po nich nepřiberete, ale dají vám to, co vaše tělo potřebuje.

Dbejte na to, co jíte, vaše postava vám to oplatí. Už nebudou žádné tuky navíc, budete zdravě hubnout, a když k tomu přidáte i pravidelný pohyb, jako jsou dlouhé procházky, pilates, posilovna nebo jiné aktivní činnosti, budete mít do léta svou vysněnou postavu.

 

Autorka: Sellus Rio

Comments are closed.

Scroll To Top