Neděle, 14. července , 2024

Cvičení na bříško 2. díl

Zvedání nohou do boku

Tento cvik se opět provádí vleže, ovšem na boku. Dejte si opravdu pozor, aby Vaše tělo bylo v rovině. Opět zatáhněte bříško i zadeček, který mírně podsaďte. Nyní jsou dvě možnosti. Buď zvednete spojené nohy nad zem a zpět nebo zvednete obě nohy co nejvýše, ale zase to nepřehánějte, a vrchní nohu opakovaně zvedejte výš a zpátky povolte ke druhé, po celou dobu cvičení ani jednu nohu nepokládejte.

Zkracovačky do stran

Tento cvik je na stejném principu jako zkracovačky popsané v prvním díle, ovšem u tohoto cviku posilujete šikmé svaly břišní. Ruce tedy dáme v týl a přibližujeme loket vždy k opačnému kolenu, při tom se snažíme druhou ruku držet u země, popřípadě si ji můžeme upažit a položit na zem, každopádně byste měli cítit, že posilujete mimo přímé břišní svaly také ty šikmé.

Kolo vleže

Lehneme si na záda, nohy v pravém úhlu zvedneme nad zem a ruce dáme v týl. Lopatky odlepíme od země a střídavě přitahujeme lokty k opačným kolenům. Jednu nohu vždy mírně přitáhněte a druhou propněte. Mnoho lidí tento cvik nemá rádo, protože neudrží rovnováhu a někdy cítí, jak jim praskají klouby. Ovšem nemusíte propnutou nohu držet nad zemí, stačí, když bude ve vzduchu, takže může se zemí svírat úhel 45°cvik, tudíž bude stejně efektivní a méně náročný na držení rovnováhy.

Zkracovačky s nohama ve vzduchu

Tento cvik se opět provádí vleže na zádech. Nohy v pravém úhlu zvedneme nad zem, lopatky taktéž a kmitáme.

Úklony s nohama ve vzduchu

Základ je stejný jako u předešlého cviku, ovšem zabírají především šikmé břišní svaly. Jednu ruku necháme za hlavou a druhou dáme podél těla, ale držíme stále nad zemí. Nyní provádíme úklony, snažte se stále držet v rovině a nezvedat hlavu do strany. Při úklonech skutečně cítíte šíkmé svalstvo.

Comments are closed.

Scroll To Top
samsun escort bayan escort istanbul mersin erdemli escort konyada escort antalya escort bayan bodrum escort bostancı escort bayanlar escort bayan atasehir